Zwroty
Konsument, który zawarł umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podawania przyczyny,
w terminie do 14 dni od otrzymania przesyłki.
Towar do zwrotu przyjmujemy wyłącznie z dowodem zakupu oraz wypełnionym oświadczeniem o odstąpieniu od umowy zawartej na odleglość. DO POBRANIA PONIŻEJ.
W przypadku skorzystania Konsumenta z Ustawowego prawa odstąpienia, Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. Odpowiedzialność Konsumenta może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia Produktu do sprzedaży jako Produktu pełnowartościowego, koszty ponownego umieszczenia na Produkcie metek i elementów zabezpieczających, a także koszty przywrócenia Produktu do stanu umożliwiającego jego ponowne wprowadzenie do sprzedaży w ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania Produktu przez specjalistę i koszty usunięcia wad stwierdzonych w wyniku takiego badania (w zakresie, w jakim wady te wynikają z korzystania przez Konsumenta z Produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).
Darmowy zwrot tylko do zmówień paczkomaty Inpost.
Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu 14 dni roboczych od otrzymania przesyłki, na wskazany w oświadczeniu numer rachunku lub przekazem pocztowym na wskazany adres.
Nie przyjmujemy przesyłek odsyłanych za pobraniem.
Niedostosowanie się do powyższych zaleceń będzie podstawą nieuwzględnienia zwrotu.